wtorek, 12 listopada 2013

Informacja. Pomysł na nowe opowiadanie...

Nie martwicie się nowy rozdział najpóźniej do soboty:) Jednak mam do was również bardzo ważne pytanie. Mam pewien pomysł na nowe opowiadanie, jest inne niż wszystkie, które do tej pory napisałam. To taki kryminał na podstawie serialu White Collar z Mattem Bomerem, którego ostatnio uwielbiam. Napiszcie mi czy chcielibyście poczytać coś w takim klimacie. Jeżeli się zgodzicie, może podpowiecie jakąś stronkę z szablonami, która stworzy dla mnie wymarzony szablon? Chyba już wszystkie odwiedzałam i sama nie mam już pomysłu.

2 komentarze:

  1. Taaaak *o* . Uwielbiam kryminały, więc jestem na wielkie ' TAK ' :3 . Polecam stronę z szablonami, na której zamówiłam swój c: . Jednak decyzja zależy od ciebie :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam "White Coll " , ale jeśli to kryminał , to muszę objerzeć.
    Chciałabym przeczytaj takie o0powiadanie , jak najbardziej :D Masz talent do pisania , więc świetnie ci wyjdzie .Ja na pewno będę czytać ^^
    Jak na razie czekam na twój kolejny rozdział ! Jesteśm strasznie spragniona Caroline i Klausa w twoim wykonaniu !
    Zapraszam cie do mnie na kolejny rozdział :
    http://elena-and-damon-tvd.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy