poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kolejna nominacja do Liebster Award:)

Znów dostąpiłam zaszczytu i zostałam nominowana do Liebster Award przez Mrs.X z http://elena-and-damon-tvd.blogspot.com/, której serdecznie dziękuje nie tylko za nominowanie mnie, ale za wszystko.

Oto pytania jakie zadała:

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego co mi wpadnie w ucho.
2. Jaki masz cel w życiu?
Zdobyć wymarzony zawód, założyć rodzinę i być szczęśliwą.
3. Czego się najbardziej boisz?
Węże i pająki.
4. Czego nienawidzisz w ludziach?
Jeżeli są fałszywi i nie potrafią powiedzieć ci prosto w oczy co o tobie myślą.
5. Co daje ci największą radość?
Przebywanie z moimi bliskimi.
6. Jaki typ książek lubisz czytać?
Kryminały, moja kolejna miłość:)
7.  Bez czego nie potrafisz żyć?
Jest wiele takich rzeczy, może muzyka.
8. Co zawsze chciałaś zrobić, ale zabrakło ci odwagi?
Zawsze chciałam skoczyć ze spadochronem, ale strasznie się boje.
9. Często kłamiesz?
Nie wydaje mi się, ale czasami się zdarza.
10. Jakie są twoje ulubione strony internetowe?
Facebook:)
11. Co ci się w sobie podoba?
Moje cechy charakteru.

Kolejny raz ja nie nominuje nikogo. Wiem, że powinnam, ale większość blogów jakie znam zostały już nominowane, więc nie będę się powtarzać. Rozdział no cóż, może przed nowym rokiem tak jak pisałam wcześniej. Będzie się działo mówię wam. Teraz pochwalę się wam moim sukcesem: Jestem kierowcą!!!! Tak dzisiaj zdałam egzamin praktyczny i zrobiłam sobie najlepszy prezent na święta. Chociaż jeszcze to do mnie nie dotarło. Czekajcie na rozdział! Zapomniałabym muszę nadrobić mnóstwo rozdziałów na waszych blogach i byłoby łatwiej gdybyście zostawiali adresy w Spamie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy