poniedziałek, 9 grudnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award za co wielkie podziękowania składam Mrs.X z bloga http://elena-and-damon-tvd.blogspot.com. Oto pytania, które zadała:
1. Jak masz na imię?
Używam swojego drugiego imienia, ale skoro już chcecie wiedzieć to Jasemine. Nie ma to jak tata z zamiłowaniem do dziwacznych imion:)
2. Ile masz lat?
19.
3. Co cie skłoniło do założenia bloga?
Szczerze, nie miałam co robić, a że lubię pisać to stwierdziłam, że muszę spróbować swoich sił.
4. Damon czy Stefan?
Jak już muszę wybierać to Damon.
5. Podaj 3 swoje zalety i 3 swoje wady.
zalety:
- zawsze staram się wszystkim pomagać,
- jestem bardzo zawzięta,
- jestem towarzyska,
wady:
- za dużo gadam,
- jestem zbyt szczera, aż do bólu,
- najpierw robię, później się zastanawiam,
6. Twoje hobby.
Gra na fortepianie. Robię to codziennie, dawne marzenie zostać znaną pianistką. Mam na tym punkcie niezłego bzika.
7. Zwierzątko domowe. Lepszy pies czy kot?
Mam dwa koty i psa, nie potrafię zdecydować.
8. The Vampire Diaries czy The Originals?
Aktualnie wolę The Originals.
9. Ulubiony aktor/ aktorka?
Johnny Deep 
10. Ulubiona piosenka?
Man In The Mirror- Michaela Jacksona 
11. Kiedy masz urodziny?
16 kwietnia.

Jeszcze raz bardzo dziękuje. Teraz wiadomość odnośnie rozdziału, pojawi się 13 grudnia w piątek. Obiecuje, że się postaram aby był ciekawy i długi. Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale miałam urwanie głowy. Dzisiaj mam jeden z najszczęśliwszych dni mojego życia, udało mi się zdać egzamin teoretyczny na prawo jazdy! Jeżeli ktoś się wybiera ostrzegam, to najcięższe warunki jakie mogą być. Do napisania:)
EDIT: Bardzo ważne pytanie odnośnie mojego nowego opowiadania. Stwierdziłam, że nie napiszę takiego typowego kryminału. Będzie to romans-kryminał. Możecie zajrzeć na http://igrajac-z-ogniem.blogspot.com/, jeżeli chcecie przeczytać fabułę. Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie również i na nowym blogu.

2 komentarze:

  1. Gratulacje !! Trudny był egzamin ? :> Pewnie tak xd A co do nowego opowiadania, to sprawdziłam i bardzo mi się podoba fabuła!
    Jestem ciekawa co ukrywa Trevor :D Czekam na pierwszy rozdział :)
    Dodaj na drugim blogu takie miejsce dla obserwatorów, to chętnie zaobserwuję ;)
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opowiadanie świetne ! Zparaszam http://this-kind-of-love-never-dies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy